Tänk om hela livet är en illusion







I lördags efter jobbet så drog jag och saman en spontanare och söp till lite. Vi gick med pappa och Henke till portan för att sedan fortsätta dricka hemma hos mig när det stängde. Gry kom även förbi en snabbis vilket var grymt!! 
Igår, söndag sov jag till klockan va 3. Och med tanke på att jag inte gick och la mig förens klockan va över 8 på morgonen, då jag dessutom hade jobbat 11 timmar, så var det kanske inte så konstigt. Sov nästan hela dagen och bara chillade. 
Idag var jag i skolan för första gången på 12 dagar. Kändes bra! Börjar märkas nu att det snart är slut, hemskt tycker jag. Samtidigt som det ska bli himla skönt också. 

Iallafall efter skolan idag åkte jag hem till min mormor och vi började ÄNTLIGEN med min balklänning, ganska lägligt med tanke på att balen är om 2 veckor. Framförhållning var de jag😁 jaja, vi får jobba stenhårt nu så den hinner bli klar. 
Imorgon ska jag till skolan igen och sen ska jag städa på verandan och plantera om mina tomatplantor!! Godnatt på er😘


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0