Strö lite socker på mig som bara du kan

Igår hade jag kommunstyrelsemöte så jag var på det. Ibland är det kul att vara politiker!! 
Efter att mötet var slut åkte jag med Henke hem till dom och bara myste, började känna att jag blev sjuk igen, vilket jag också blev. Sö idag har jag varit hemma och legat i soffan hela dagen, knappt haft ork till nånting. Var även in till doktorn en sväng och träffade en läkare som talade om för mig att mina värden inte alls ser bra ut och att det är min järn och B12 brist som gör att jag är så sjuk. Så nu har jag dubblat dosen B12 och även börjat med en ny sort järntabletter. Hoppas det hjälper nu, börjar bli så jävla trött på att vara sjuk och orkeslös!! 
Blir troligtvis hemma från skolan imorgon också, så jag får vila ut mig och bli frisk på riktigt. Men vi får se hur jag känner mig när jag vaknar helt enkelt!! 

Kommentarer
Postat av: Anita

Hej!
Jag har haft långvarig brist på bl.a vitamin B12. Något som hjälpt mig väldigt mycket och som rättat till mina värden idag var när jag hittade denna blogg och började förstå hur allt hänger ihop, genom att ta del av både inlägg och böcker som rör ämnet vilket jag kan rekommendera att fler gör.
Här är en länk dit: http://gluten-celiaki.blogspot.se

Mvh Anita

2016-07-05 @ 08:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0