Jag ska bara vara mig själv


Helluuuu! 
Helgen har varit superbra med blandat innehåll. 
I fredags åkte jag över till min kära mormor och bara myste järnet med henne hela eftermiddagen. När jag sen kom hem därifrån var det bara att börja göra sig i ordning för utgång på kingen med människor som jag tycker så himla mycket om. Det va nice. 
I lördags var det kalas i Fagersta hos lilla Tuva som fyller hela 6(!!!) år på onsdag, helt sjukt va tiden flyger iväg. 
Efter kalaset åkte vi hem till Henke och Fia och gjorde plankstek, S Å J Ä V L A G O T T! 
Efter det träffade jag Frida och vi åkte bara runt överallt och ingenstans, vi va även med hjalle en sväng. 

Och igår, söndag fyllde älskade Clarken 1 år!!! ETT ÅR!! Det är också bara helt sjukt!!! Så vi var på kalas hos henne innan jag började jobba 14:30. 
Så kort och gott så avslutade jag helgen med lite jobb, vilket inte är helt fel faktiskt. 
Fasters stora tjej❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0