Jag är kanske gjord av sten

Ja men det här gick ju bra, eller??

Whatever!
I helgen hade vi fest för Mathias och Jesper som fyllde år i söndags. Skitkul var det och väldigt mycket folk. I lördags hade jag ingen röst kvar pga att vara sjuk och dricka alkohol är ingen bra kombo, men jag pallrade mig ändå till jobbet i lördags, sen däckade jag på dirren när jag kom hem. 

Veckan har knallat på med skola och massa sol, hur underbart?? Vädret har verkligen varit goals dom senaste dagarna. Skulle dock bli sämre i helgen, tyvärr!! 

Imorgon har jag nationella prov i engelska och det kommer väl säkert gå åt helvete som allt annat😁 efter skolan ska jag jobba. 
Det var väl allt för nu, ska försöka komma in i mina gamla bloggrutiner son existerade för 5-4 år sen😅 men jag ska inte säga för mycket, haha! 
Godnatt på er! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0