Jag är hellre olycklig med dig än olycklig utan dig

Idag var jag varit i skolan och gjort klart massa teoriuppgifter som jag legat efter med, så skönt att ha det gjort. 
Efter skolan tog jag bussen hem till Norberg och mötte upp Fia och Clara. Vi gick och handlade käk och sedan in på blomsteraffären och köpte näring till mina odlingar. När vi sedan kom hem så lagade vi mat och sen planterade jag om mina kära tomatplantor i större krukor, så nu får vi hålla tummarna för att jag ska få lite tomater. Jag planterade även kryddor som mynta, basilika och persilja. Jag har verkligen gått och fått gröna fingrar. Jag älskar att pilla i mina pallkragar och med mina plantor. Det är typ vad hela mitt liv kretsar kring nu. Skitkul är det!! 
Men iallafall så gick jag med brudarna hem till dom mot kvällningen, och vi har bara myst järnet, tog även en promenad så att Clark skulle somna. 
Nu ska jag hoppa ner i duschen och sedan lägga mig och sova för att välkomna onsdagen. Imorgon ska jag först till skolan, sen ska jag hem och städa på altanen och på gården och åka någon vända till returen med en massa onödigt skit som ska slängas. Sen ska jag även träffa Kristin framåt kvällen, det blir mys! 
Godnatt på er❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0