Finns inget som kan fucka de jag känner just nu

Idag har jag varit hemma från skolan. Hoppas jag blir frisk snart så jag orkar ta tag i livet igen. 
Gick iallafall upp på byn och mötte Sofia och tog en lunch med henne och Clara på need, sen gick jag med dom hem och bara chillade. Framåt kvällen bakade vi biskvier, mest för att vi kände att vi skulle ha nåt att göra. Frida kom även över en sväng så jag fick träffa henne, vilket kändes skönt med tanke på att jag glider ner till Göteborg imorgon och blir kvar tills på fredag, så när jag kommer hem åker hon hem till Västerås för att jobba hela helgen. Dålig tajming. Själv ska jag också jobba på lördag, från 11:00-22:15, känner redan nu hur jävla död jag är. Men det är nice, så kanske man har en anledning att va nykter en helg för en gångs skull!! 
Eftersom jag inte hunnit vänja mig vid att jag har en blogg att uppdatera ännu så glömmer jag bort att ta bilder på allt jag äter och gör. Haha. Så nu får en gammal bild på Fia och Clark. Njut av den, så hörs vi imorgon 😘

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0