Och här skulle jag skriva en rubrik men kom inte på någon

Tjo bloggen! Inatt sov jag verkligen 0 sekunder. Så när klockan ringde imorse var jag ju lagomt glad på livet. Iallafall så åkte jag till skolan då vi hade stormöte med elevrådet, såg sedan att jag missat bussen med 10 minuter, så fick vänta 2 timmar till nästa buss gick. När jag väl kom hem sov jag tills Sara ringde och väckte mig för att jag inte vaknat av klockan och därmed kom jag försent till ett möte med ungdomsrådet. Menmen, vi hade iallafall möte till klockan var halv 8 då pappa hämtade mig och jag har legat i sängen sen dess. Imorgon ska jag med byggrabbarna till klackberg och fortsätta bygga torn. Sen är det träning. Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0