Men när allting är över när du funnit sans ska du hata mig innerligt önska att jag inte fanns?

Denna dagen har spenderats i sängen. Imorse när jag vaknade kändes det som jag hade typ äppelmos i hela halsen. Så jag var hemma från skolan. Träffade Jennifer och Emil och käkade pizza med dom, vi stötte även på Frida som sedan följde med mig hem en sväng. Imorgon har vi studiedag, vilken betyder att jag är ledig imorgon. Då hade jag tänkt tvätta och plocka undan lite på mitt sjukt stökiga rum. Men som vanligt kanske det inte blir som jag planerat. Hehe! (Det är ju faktiskt tanken som räknas!) aja. Nu är klockan redan halv 3 på natten, så jag ska sova nu! Pusshej<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0