Du kan skrika eller hata mig, tänker ändå alltid välja dig.

tjo folket!  
I tisdags efter skolan var jag hos min mormor i några timmar, hon är en cool tant vill jag lova! Efter det åkte jag men min mamma och moster till Ikea i Västerås och handlade lite småsaker. 2 rosa orkidéer och lite fotoramar. Fick även nya gardiner och krukor av min mamma så det är så fint i mitt fönster nu! 
igår hade jag bara en lektion i skolan så jag slutade halv 11. Då åkte jag hem och tvättade och sov, sen gick jag och mötte Matilda och vi gick till Bella och kolla på finalen av paradise hotel. Sen gick vi hem till Matilda och dit kom även Danne och jezper. 
Idag var jag ledig från skolan så jag jobbade mellan 18-22:15, fint med cash ;) imorgon slutar jag 11:20 så då ska jag plugga lite kanske och även beställa hem lite bilder :) 
godnatt mina kära vänner <3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0