Långt och rörigt inlägg

Denna helg har bestått av innebandy, jobb, prat och en himla massa chill! 
I fredagskväll åkte jag med mamma och pappa till storvik för att titta på när min syster spelade innebandymatch, Falun vann såklart. När jag kom hem så låg jag och tittade på musikhjälpen till sent på natten. Igår vaknade jag av att Kristin ringde från jobbet och frågade om jag kunde jobba, och eftersom jag inte hade några andra planer för dagen så fick det bli jobb från 11 till 19. Sedan somnade jag direkt jag kom hem. Idag har jag inte gjort så mycket annat än legat i sängen, jag har tittat på musikhjälpen, VM finalen i innebandy och på youtube. Ikväll var jag ut och träffade min andra halva Frida, vi satt ute några timmar och bara pratade om livet och gamla minnen. Efter det gick jag hem till Sara för att fortsätta prata minnen och om livet! 
Nu ligger jag i sängen och ska sova. Sista veckan i skolan nu innan ett välbehövligt jullov! Puss och godnatt<3Världens bästa syster! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0