jaha. en lista

Gjorde du något i år som du aldrig har gjort förut? japp.
 
Är det något du saknade 2014 som du vill ha 2015? Inget jag direkt kan komma på. men troligtvis är det något. typ ett mer socialt liv, har legat i min säng alldeles för mycket.
 
Vad är det bästa som hänt dig under året som gått? allt med min bästavän frida har vart det bästa! miley, bråvalla osv. även bulgarien med familjen. finns säkert massor.
 
Vilket var ditt största misstag? jag tror inte jag gjort nåt stort misstag. om det skulle vara nåt så skulle det vara att jag stötit bort personer som på riktigt tyckt om mig för att jag tyckt attdom kommit för nära.
 
Vad spenderade du mest pengar på? kläder och popcorn.
 
Vad gjorde dig riktigt glad? mina vänner. och att fia och henke ska få en bebis. 
 
Mådde du bättre eller sämre under 2014 än vad du gjort tidigare år? jag har mått mycket bättre för att jag har tagit mig tid att vara lycklig och göra saker som jag själv mår bra av. jag har även valt att bara vara med personer som får mig må bra.
 
Finns det något du önskar att du lagt mer tid på? plugga kanske. har varit jävligt lat. 
 
Blev du kär? kan nog inte säga att jag blev kär. jag blev förälskad, men det gick snabbt över.
 
Vad gjorde du på din födelsedag? kommer inte ihåg, jag var i skolan och sen skulle jag tro att jag fick besök av släkt och vänner. var nog med frida.
 
Hur skulle du beskriva din klädstil? slapp, haha jag har bara klätt mig i plagg som jag själv trivs i, vilket gjort att mina stil blivit väldigt blandad.
 
Hur kommer nästa år att skilja sig från det här? Tror inte det kommer skilja sig så mycket. förutom att jag fyller 18 och kommer nog hänga en del på krogen. haha.
 
Något du vill säga till dig själv inför 2015? Att inte vara så jävla feg för att träffa nya människor. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0