#ledak13

sitter just nu i stockholm på andra träffen av ledarakademin. ledak är en ledarskapsutbildning som består av 4 träffar under ett halvår, det är 15 platser som man får söka till. ledarakademin ordnas av organisationen Sveriges Ungsomsråd.

jag vet att jag har varit väldigt dålig på att uppdatera,och jag kan säga att det beror på att jag har dålig fantasi,dålig prioritering och dåligt med inspiration,därför (som ni kanske märkt) så bloggar jag mest när jag känner för det,ibland blir det ganska ofta och ibland tar det en vecka innan ett nytt inlägg ploppar upp. ni bestämmer själa om jag fortfarande är intressant att följa,eller om ni bara skiter i mig. men jag hoppas att jag någon dag kommer att börja blogga som förut igen,för det är ju så kul :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0