men vi ska hålla kvar och försöka bli de par vi en gång var.

jag är en jävligt nöjd människa denna vecka.jag är klar med allt i skolanoch har inga inlämningar eller prov kvar,dock två redovisningar som ska göras nästa vecka!
jag fick A på orienteringen också och det rockar!
jag är också ganska nöjd med mina resultat på nationella proven!
A i svenska,C i engelska,C i geografi,D i fysik och E i matte.
de sista veckorna innan sommarlovet kommer gå så fort och dom kommer vara väldigt roliga.
på måndag har jag heldag med kamratstödjarna och lunch med kulturprofilen,tisdag fika hos min lärare och några få lektioner,sen på onsdag är det stockholmsresa och torsdag och fredag är vi lediga.sista veckan är det 4 utedagar + bal och fredag skolavslutning,det börjar dra ihop sig..haha hejdå,orkar inte att jag skriver så mycket onödigt.
ta mig tillbaka till mallorca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0