jag vill inte vara den som ger upp och bara lägger mig ner och dör

heeeej,jag ligger hemma och är sjuk.ont i halsen,slemhosta och helt tjock i näsan! och det som får mig att älska livet ännu mer är att jag om 17 timmar sitter på ett plan till mallorca.
visst är det typiskt att man ska bli sjuk precis innan man ska iväg någonstans..dessutom,som om inte detta vore nog så försov jag och robin oss i morse och han höll på att missa bussen totalt,dock så hade han en jävla tur,och en massa spring i benen så han att hann.i skrivande stund ligger jag i sängen och har insett att jag har massor att göra ,till exempel städa rummet,bädda rent,packa färdigt osv blablabla.aja,jag får fan gilla läget och ta en minut i taget.hidooooo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0