vad fick du se igår natt,du har nästan inga naglar kvar!

jag ligger just nu i sängen med mitt hjärta,tidigare var jag med fredrik,rasmus och amanda och vi gjorde verkligen ingenting speciellt mer än satt och prata..imorgon åker vi till stockholm och myser för fullt,jag och min älskling!
ska väll jonia robin i sömnen så fort jag skrivit klart detta.såå godnatt mina fina :*
jag har världens bästa pojkvän verkligen.det finns ingen som får mig må så bra som du gör,ingen som får mig känna mig så älskad som du gör och det  finns ingen finare än dig i hela världen.
jag är så otroligt lycklig som får vara din flickvän robin,vill aldrig vara utan dig,du är det bästa jag vet.
jag älskar dig♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0