och allt jag vill är bara att gå till skolan..

BEHÖVER JAG ENS NÄMNA ATT JAG HATAR ATT VARA SJUK?!?!
i helgen trodde jag lite blåögt att om jag stod ute och tittade på fotboll när det blåser kallt och sedan åka en sväng med mina vänner skulle göra mig frisk.MEN NEJ!
igårkväll hade jag feber och det hade jag imorse också.nu har den dock gått över men jag ligger fortfarande och snörvlar och snyter och allt detta förbannade snor gör att jag bara vill ligga i fosterställning och sjunga med till rikard wolff..om det är fler som ligger och är sjuka så tycker jag så jävla synd om er också. 
att våren försvann huxflux gör bara saken värre,jag hatar snö,jag hatar att vara sjuk och jag hatar att jag inte har det fint på mitt rum.jag får ångest så fort jag kollar mig runt.men jag har heller ingen ork att ta tag i det.så jag kommer väll ligga kvar här i sängen och självdö,men vissa undantag för toalettbesök.
oavsett vad ska jag till skolan imorgon för vi får fan lov på torsdag.hejdå förfan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0