grattis bästavän♥

idag,den 21 januari fyller min bästavän,syster och andra halva 18 år.
denna texten är tillägnat till dig gry,min stjärna<3

om jag ska förknippa dig med ett ord så skulle det vara lycka,lycka för att du alltid får mig på bra humör,för att vi alltid har roligt och för att du alltid finns och ställer upp.du och jag har gått igenom sååå himla mycket tillsammans,både bra och dåliga saker,vi har många fina minnen som jag kommer bära med mig livet ut.helt ärligt talat så är du den bästa människan jag någonsin träffat.vi förstår varandra på ett sätt som ingen annan gör,vi kan kolla på varandra och förstå precis vad den andre menar eller tänker på.det finns ingen som förstår mig på samma sätt som du gör och det är så skönt att veta att du alltid finns och ställer upp.dig kan jag vara med dag ut och dag in utan att tröttna,vi har samma humor och till största del är vi väldigt lika.innan du flyttade till västerås umgicks vi nästan varje dag.det räckte med att vi låg i varsin ända av sängen med en varsin dator eller mobil och inte ens pratade med varandra på flera timmar,bara känslan av att veta att du är nära.efter flytten till västerås har vi inte umgåtts eller träffats så mycket som jag önskat,men när vi väl gör det så tar vi vara på den tiden och gör något bra av den.med dig kan jag verkligen vara mig själv och jag kan lita på dig till 100%.
dit jag ville komma med allt detta var att jag älskar dig gry alice bergius.tack för att du finns och grattis på 18årsdagen mitt hjärta,vi ses på lördag<3
jag älskar dig högt över molnen min fina blomma<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0