återblick!

om man ska blicka tillbaka på mitt år så kan man sammanfatta det med ett ord, upplevelser! 2012 har varit väldigt lärorikt för mig och jag har varit med om sååå mycket nytt.jag har förlorat personer som betytt så himla mycket för mig och jag har även träffat nya personer som idag betydet väldigt mycket för mig.jag har provat på nya saker och jag har gjort saker som jag själv aldrig trott att jag skulle.jag har upplevt äkta kärlek och jag har upplevt äkta svek,men framförallt har jag lärt mig vad äkta vänskap är och jag har lärt mig vilka jag behöver mer än andra i mitt liv.men nu går vi vidare och lämnar det gamla bakom oss,vi tar med oss allt det bra och lämnar kvar det dåliga från 2012.detta år känner jag på mig kommer bli ett av de bästa någonsin och jag hoppas det blir så också..2013,HÄR KOMMER JAG!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0