medan tiden gick blev rummet jag fick någon annans än mitt

min helg har varit så bra som den kan bli..jag har fått vara med mitt hjärta hela helgen.han kom till mig i fredags och sov här för igår var vi med min släkt på mammas sida ute vid min morbrors stuga och hade mys.vi grillade korv,badade tunna,lekte i snön,åkte skoter och fiskade!! underbar dag!
sen igårkväll åkte jag med robin hem till honom och vi bastade och myste massor tills idag på förmiddagen då familjen kom och hämtade mig för att sedan åka till västerås och gå på Ikea och kolla på innebandy!! nu ligger jag i sängen och ska sova,känner att jag håller på att bli sjuk också så det är inte så roligt..kyss (förlåt för långt inlägg)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0