MIN FINA VÄN



Jag vet att vi inte umgås nästan nånting och att vi inte pratar så ofta, men jag ver att du alltid finns där om det skulle vara någonting, du lyssnar alltid utan att avbryta och du låter mig spy ut allt jag har inom mig utan att döma mig. Det spelar ingen roll hur lång tid det går utan att vi pratar med varandra för när vi väl ses så är det som att den tiden aldrig gått. Du är verkligen en sån vän som alla skulle ha. Vi är väldigt olika som personer och vi förstår inte alltid varandra, men det är ingenting som ändrar någonting. Du var min bästa vän hela lågstadiet, vi pratade ingenting under hela mellanstadiet, men när du sedan flyttade tillbaka till Norberg så var allt som vanligt. Jag älskar dig Adam, du är den bästa vännen man kan ha! <3
Detta brev från dig sitter vid min säng och jag blir så glad varje gång jag läser det<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0