jag kommer alltid vara den som har gått från väldigt kär till obegripligt ensam.

ja det är ju lite sjukt att jag fortfarande har så många läsare som går in på min blogg varje dag.och jag får dåligt samvete för att jag inte ger er något nytt att läsa.så hädanefter ska jag försöka lägga in något varje dag,även om det bara blir en bild osv! schysst va? ;)

iallafall så har ja förtillfället svenska där jag ska skriva en bildanalys,och det går sådär.är det något jag hatar så är det bildanalyser. men iallafall så har jag endast engelska kvar idag efter denna lektion och efter skolan får vi se om jag ska till motis jobb och jobba lite.annars så händer inte så mycket just nu.eller jo,jag ska till stockholm i helgen på sista LedAk-träffen,det ska bli så kul att träffa alla mina underbara ledakvänner och speciellt frida! 
jaja,pussssssssssss
slänger upp en bild från gran canaria bara för att det inte skulle vara helt fel att vara där just nu.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0