det kommer fixa sig tillslut

halloj! 
sitter just nu på tåget mot Stockholm och sista träffen av ledak13!!! 
var tidigare i skolan och hade svenska och gympa,sedan gick jag hem till min moster och duscha,vila och myste lite med världens goaste unge Tuva! 
jag har haft en jävla tur att mina tåg inte varit försenade med tanke på tågkaoset på grund av jävla Sven! ;) 
Dock har jag drabbats av lite panik då jag satt på tåget och insåg att min handväska låg kvar på bänken inne på centralen. Jag är inte den personen som gärna skyndar mig, rör gärna inte på mig i onödan osv. Men jag kan lova er att så bråttom som jag fick och så snabbt jag sprang har jag aldrig gjort tidigare.hehe. Dessutom fick jag en plats på tåget bredvid en gubbe som visserligen är trevlig med harklar sig 27 gånger i minuten precis som om han hade en hårboll i halsen. Det är trevligt! 
aja, nu får de va nog.pusshejjjjjj <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0