vi dricker lite portvin och tuggar kex

idag hade jag nationella i geografi..och det hade jag varit väldigt nervös inför,dock var det absolut inte så svårt som jag trodde det var och jag tror det gick ganska bra!
vi har andra delen imorgon,bara det inte blir något om kartor,för jag är helt värdelös på det.
resten av skoldagen flöt på som vanligt och nu ligger jag i sängen och väntar på att klockan ska bli halv 6 då jag ska ringa min bror.vi ska nämligen över till fagersta på politikerskola.haha låter dötrist,men tror det kan vara nyttigt och roligt att lära sig lite :)
nu ska jag fortsätta lyssna på musik och längta efter min älskling som kommer ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0