mirror is my best friend,cause when i cry it never laughs..

natten till torsdag sov robin hos mig för på torsdagen åkte jag,robin,gry,sofia och matilda till västerås..jag köpte en jättefin klänning som ska med till mallis..sen sov jag hos robin.igår var jag med honom nästan hela dan innan jag gick ut och va med koivisto,kanto,sara,robin och amanda.efter att dom dragit var jag med Isak,hjalle och albin och även en massa annat folk.vid 12 åkte jag,tobbe,robin,albin w,albin f,isak och hjalle upp till honom för att kolla på film..vid 3 var jag hemma igen.imorse åkte jag med mamma till fagersta och fikade med moster,madde,andreas och tuva..och nu ligger jag i sängen och väntar på min pojkvän..ETT JÄVLIGT LÅNGT INLÄGG HEHE..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0