jag sätter upp fingret och visar vem som bestämmer

jag ska slå sönder allt som väljer att stå i min väg,för jag ska fan kriga på till slutet..folk lägger sig i andras liv varje dag,utan att veta vad man gått igenom innan..det finns ingen som tycker synd om en om man inte söker empati..folk vill veta så mycket men nöjer sig med så lite.om dom bara visste vad som gömmer sig under den hårda fasaden.om man bara kunde se på utsidan vilka det är som somnar gråtandes på kvällarna.det är inte livet som knullar oss alla.det är beteendet på människorna som man har runt om sig som borde kolla upp om dom här könssjukdomar..så snälla,jag ber alla som alltid ska lägga sig i och veta mest att tänka på vart fan dom väljer att sätta ner snoken..era problem är garanterat större än mina och det är därför mitt liv blir så intressant,för att det finns folk som har det bättre.ta en titt i spegeln förfan och bestäm er nuuuuu hur ni vill sluta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0