blogg.se appen är som vanligt cp...

hela helgen har jag spenderat med robin..och inatt blir det tungt att somna utan honom då jag haft honom bredvid mig 5 kvällar i rad! jaja,jag har somsagt spenderat senaste dagarna med robin.men i lördags åkte robin hem tidigt på morgonen så jag och mamma tog en promenat upp på byn och mötte sofia och henrik.vi fikade och myste.jag var sedan kvar på byn och mötte upp albin och frida så vi gick runt och sålde majblommor.sedan gick jag hem och käka innan jag gick ut igen till amanda,jezper och sara.idag var jag hos robin till kanske 3 tiden då mamma kom och hämtade mig..sedan dess har jag endast legat i soffan och halvdött.nu ska jag kolla på skilda världar,tänka på robin och försöka sova! godnatt!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0