ibland gör man rätt ibland gör man fel

idag fyllde vår kära lärare robban år så jag och frida for och flängde runt på byn på lunchen för att köpa tårta,kort,ljus och partypoppers! sedan sjöng vi även för honom i skolradion så vi har nog skämt ut oss för hela skolan! uppskattat blev det iallafall trotts att han kom försent till sin lektion osv! efter skolan skulle jag ta spruta,den sista gardasil och det är något jag gått och haft ångest för i tre veckor.men min stjärna var med mig och jag var så nervös att sjuksköterskan fick nog veta de ena och de andra så mycket som jag pratade på,men de gick bra iallafall så nu behöver jag inte plågas mer..gud vad jag känner att jag bara babblar smörja nu,men för en gångs skull var jag på blogghumör ;) jag spenderade resten av dagen med frida och vi var på en dansföreställning som var helt okej bra! nu ska jag plugga lite och sen sova så hejdå och förlåt för ett långt inlägg! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0