april - september

denna lista gjorde jag den 24 april detta år,nu gör jag den igen och ser om något förändrats sedan dess.

april
AVSLUTA MENINGEN:
 
Jag har insett att mina vänner är de finaste jag har.
Jag pratar alldeles för mycket.
Jag tycker om att vakna upp bredvid robin.
Jag avskyr när folk ser på andra som att dom själva vore helt felfria.
När jag borstar tänderna brukar jag nynna samtidigt.
Jag tänder på röda kallingar och killar i onepeace.

Jag är rädd för ormar och sprutor.
Jag hatar cancer och droger.
Den värsta känslan är när man fryser så man håller på att dö.
Den bästa känslan är när jag får vara med robin♥
Jag är bäst på att va mig själv.
J
ag är sämst på att ta emot komplimanger.
Om jag va ett djur skulle jag vara en ko.
Jag kommer alltid att vara kär i robin.
Det finaste som finns är när man är med sina fina vänner/pojkvän.
I sommar
 ska jag leva livet med mina vänner/pojkvän.
Jag kan bli riktigt jävla förbannad.
Jag kan inte flyga.
När jag vaknar på morgonen kollar jag min mobil fort som faaaaaan.
Just nu tänker jag på att jag saknar gry.

Idag har jag sett människor.
Jag vill verkligen att robin skulle vara här.

nu
AVSLUTA MENINGEN:
 
Jag har insett att världens består av falska människor.
Jag pratar alldeles för mycket.
Jag tycker om när min vänner är ärliga och säger vad de tycker om saker och ting.
Jag avskyr när folk ser på andra som att dom själva vore helt felfria och folk som bryter löften.
När jag borstar tänderna tänker jag ofta väldigt mycket.
Jag tänder på röda kallingar,killar i onepeace och tatueringar.
Jag är rädd för ormar och sprutor.
Jag hatar cancer,droger och falska människor
Den värsta känslan är när man fryser så man håller på att dö.
Den bästa känslan är när jag är med folk som bryr sig om mig.
Jag är bäst på att va mig själv och stå för saker jag gjort.
Jag är sämst på att ta emot komplimanger.
Om jag va ett djur skulle jag vara en ko.
Jag kommer alltid att vara mina föräldrars dotter.
Det finaste som finns är när man får vara med någon man tycker om.
I vinter ska jag
 plugga hårt.
Jag kan bli riktigt jävla förbannad.
Jag kan inte flyga.
När jag vaknar på morgonen kollar jag min mobil fort som faaaaaan.
Just nu tänker jag på att avstånd inte borde existera.
Idag har jag sett min andra halva.
Jag vill verkligen spola tillbaka tiden.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0