om känslor hade ord skulle jag skriva en bok och ge den till dig.

jag hatar att verka.att verka cool och lugn.att verka glad och snäll.och att verka vara lycklig utan dig.jag är inte det,inget av de.varken cool eller lugn.varken glad eller snäll.och absolut inte lycklig utan dig.jag önskar jag kunde spola tillbaka tiden.jag önskar jag kunde se vad som blev fel.och mest av allt önskar jag att jag kunde ändra på det förflutna och styra andra människor.jag vill vara jag.jag vill visa känslor.våga skratta.våga gråta.och mest av allt våga skrika.jag vill våga vara arg och jag vill våga skälla.jag vill våga slåss.jag vill våga förklara för dig hur jag känner.hur tom jag känner mig utan dig.men jag är rädd för svaret.eftersom jag vet att ditt svar inte kommer likna det jag vill säga.varför är jag så jävla feg.jag hatar att jag är feg.men jag saknar dig.ibland nästan ingenting.ibland väldigt mycket.och just nu så att det gör ont.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0