godnatt

Under 2011-2012 har du hunnit med följande:
Hånglat med en kille? ja
Hånglat med en tjej? ja
Myst med någon speciell? jaaa
Pussat en killkompis? ja
Pussat en tjejkompis? ja
Saknat någon riktigt mycket? ja verkligen
Fått nya vänner? ja
Gråtit inför den du tycker om? ja
Älskat någon på riktigt? ja
Gjort något du lovat dig själv att inte göra? ja
Gjort något inom kärleken som du sen ångrat? nja
Kramats med någon? ja

Varit med om något oförglömligt? ja
Busringt någon? ja haha
Ljugit minst 100 gånger för någon vän? nej
Druckit alkohol så du spytt? ne
Rymt hemifrån? nej
Skolkat? ja
Slagit någon riktigt hårt? ja
Varit riktigt arg på någon? ja
Hatat någon? ja
Till sist, hur tycker du 2011-2012 har varit? händelserika

Visste du...
att jag vill ha - massor med pengar
att min senaste kyss - var,haha..vad ska man säga
att jag pratar - mindre nu än innan
att jag inte gillar - falska människor
att min första riktiga kyss - kommer jag knappt ihåg
att kärlek är - bajs
att jag gillar att - sova
att jag alltid kommer att - vara jag
att sist jag grät var - minns inte
att min mobiltelefon är - det bästa jag har
att när jag vaknar på morgonen - så tar jag upp min mobil
att innan jag går och lägger mig - kollar jag igenom mobilen
att idag har jag - legat i sängen
att jag just nu tänker på - massor
att i kväll ska jag - sova
att i morgon kommer jag - få träffa frida
att jag hoppas - att någon fixar mina betyg åt mig

Har du:
Någon som förstår dig? ja
Någon som du saknar? ja
Någon som du hatar? ja
Vem kramade dig senast? fredrik
Vem ringde dig senast? lydde
Vem ringde du senast? papi
Har du några kärleksproblem? ne
Har du pratat med någon idag? ja
Har du gråtit idag? ne
Har du skrattat idag? ja

Jag:
Är singel? ja
Svär ofta? haha för ofta
Sjunger i duschen? ja
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? ja,lätt
Skrattar åt dina egna skämt? haha ja
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? ja

Vad:
Längtar du till mest just nu? att få träffa frida
Ska du göra i helgen? åka till västerås och vara med mitt hjärta
Har du för kläder på dig? underkläder,och en stor t-shirt
Gjorde du igår? var med frida när hon va barnvakt
Ska du göra i sommar? - sommaren har vart..
Åt du senast? chokladboll
Har du för mobil? iphone 4s
Vad köpte du senast? tuggummi
Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? ringt polisen

Vem/vilka:
Slog du senast? danne
Fick du sms från senast? christian
Pratade du med senast? pappa
Skulle du kunna göra allt för? min syster
Var du med senast av det motsatta könet? jonas
Kan du lita på mest? matilda
Vet mest om dig? matilda
Sov du tillsammans med senast? frida hedin
Två frågor om förhållanden
är du singel? - ja
tror du på kärlek vid första ögonkastet ? - ja

KÄRLEK
Är du kär just nu? - nej
Har du ett förhållande? - nej
Är du romantisk? - haha ja vet inte
Vad hette din första flickvän/pojkvän? - fredrik
Hur länge höll det? 2,7 år
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? förhållande
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - ja i tvåan
Vem sov du senast bredvid? - frida
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans?- haha ingen aning
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - nej haha
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? nej

SORG

29. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut?: ja
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns?: ha
31. Gråter du när du skadar dig?: om jag har lust

GLÄDJE
32. Är du en glad person?: ja
33. Vad gör dig glad?: musik och sms
34. Önskar du att du var lyckligare?: ja
35. Är lycka överskattat?: nejdå
36. Kan musik göra dig glad?: alltid

KÄRLEK

37. Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig"?: ja
38. Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det?: ja
39. Har du en flick/pojkvän?: nej
40. Är du nöjd med det?: ne
41. Är du kär?: nej

HAT

42. Vem hatar du verkligen?: hemligt
43. Har du någonsin gjort en hat-lista?: ja haha
44. Är du en mobbare?: ne
45. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta?: ja
46. Har du blivit sviken någon gång?: ja

SKOLAN
47. Gillar du skolan?: ibland
48. Favoritämne?: bild
49. Värsta ämne : matte och so
50. Är skolmaten godare än på din tidigare skola?: nej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0