idag är det din dag,pappa!

du är mannen i mitt liv,du stöttar,du lyssnar,du hjälper,du finns alltid där,du förstår,du skojar och du orkar.du tar mig alltid i försvar och du tror på mig.

jag älskar att komma hem,mötas av dig och dina kramar,dina (usla) skämt och ditt skratt gör mig så himla lycklig.

du förstår mig på ett sätt som ingen annan gör,du vet liksom precis vad jag menar.du blir som en pappa till alla mina vänner,de frågar om de inte skulle kunna få min pappa..men jag skulle aldrig byta bort dig!

visst finns det gånger då vi bråkar,är irriterade,skriker och suckar åt varandra.men det hör ju till.men jag har aldrig någonsin tvekat på att du älskar mig.ibland kan du vara pinsam,men istället för att skämmas så har jag börjat räcka upp handen och tänkt "de är min pappa detdär" för hur det än är så finns det inte många som han en fader som kan så många historier som han gärna drar av när som helst.och dessutom finns det nog bara en som så fort man ber om de ställer sig upp och sjunger vilken låt man än ber om (även om den skulle vara på polska)

de jag ville komma till är att jag älskar dig pappa,mer än ord kan beskriva och du är den bästa jag vet,världens bästa vän<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0