cold is the bed without you

här ligger jag,ensam,utan dig.jag borde vara van,men det känns så konstigt,det känns fel,fast det är som vanligt.min ena kudde luktar fortfarande dig,din parfym har fastnat i tyget på mitt örngott.din saliv kretsar runt i min kropp och jag kan fortfarande känna värmen från din omfamning.varför är det så kallt? varför är jag så ensam? och varför är jag så tom utan dig? det är längesen,mycket längesen du var min,men jag har inte accepterat.jag ville säga så mycket,men samtidigt ville jag inte förstöra,det var ju så bra just då.jag ligger och analyserar stunden gång på gång,vad kunde jag sagt? vad borde jag gjort? varför gjorde jag så? och varför sa jag inte det? jag vill ha fler tillfällen som dessa,jag vill vänja mig vid din närhet och jag vill försöka rätta det som blev fel.jag vill bara ha en chans till,bara en?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0