we stand together♥

lite sent,men det är tanken som räknas

ville bara säga grattis åt en helt underbar person som alltid funnits där i de allra svåraste stunderna.en person som inte alltid haft det så lätt själv,men som aldrig klagat utan istället borstat bort skiten från byxorna och gått vidare.utan den personen i mitt liv så skulle jag absolut inte stå där jag står idag,ärligt talat så skulle jag inte vara mycket på jorden.denna personen har fått mig må så himla bra,fått mig skratta när jag absolut inte kunde,fått mig gråta när jag absolut behövde,fått mig må bra när allt annat bara sparkat mig i ryggen.och personen har fått mig inse hur mycket en person kan påverka ens liv och sitt sätt att tänka.aldrig har jag mött på en person som denna,aldrig har en människa vart så annorlunda och stuckit ut i mängden,på ett bra sätt.liksom stunderna vi delar tillsammans,alla minnen och alla skratt,det betyder så mycket för mig och min framtid.alla våra små bråk och gräl om småsaker egentligen har bara fått mig att förstå hur stor inverkan en person kan ha på ens liv och hur mycket en vän faktiskt kan betyda.jag har så svårt att få ner dessa ord då väldigt mycket olika känslor tränger sig på.denna person har fått mig göra en massa dumma saker jag aldrig skulle gjort,personen har också fått mig att göra en massa bra saker jag aldrig annars skulle göra.jag vet att jag har varit en stor idiot och att det många gånger varit jag som klantat till det,därför är allt inte lika bra idag som det var förut,det är något jag mår väldigt dåligt över.men jag vet att vi kommer kunna jobba upp det igen,för vi har gjort det förut.vi har gått igenom så himla mycket på en så kort tid,och jag trodde ärligt talat att jag ett tag skulle dö.både bra och negativt.vill tacka för alla underbara minnen jag delar med dig och jag vill tacka för att du finns i mitt liv.jag kommer aldrig glömma dig,det är jag 100 säker på.
somsagt,grattis på födelsedagen,lite sent!
KENNY NORLING,MIN UNDERBARA VÄN.I LOVE YOU BUSEN♥

Kommentarer
Postat av: julllllaaaaan

åh vilken fin text. ni verkar vara bra vänner. hoppas allt går bra!



btw fin blogg :)

2012-05-13 @ 21:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0