tills hjärtat slutar slå och ännu längre♥


jag älskar att ligga bredvid dig,känna din värme,höra dina andetag.
när jag är med dig svävar jag på moln och jag liksom glömmer bort allt annat som existerar runt om kring.
för mig finns bara du i hela världen och jag skulle inte byta ut dig mot något annat,du är allt jag någonsin velat ha.aldrig kunde jag tro att det skulle finnas någon som uppfyllde mina krav,visst,ingen är perfekt men när jag är med dig så är inget dåligt.även de fina stunderna har sina skavanker,precis som allt annat som på ytan är "perfekt" men dom glöms så lätt bort i din närvaro.din röst gör mig svag och dina blickar skulle jag kunna dö för,ditt leende gör så jag aldrig mer behövde se solens ljus,du lyser upp min värld som inget annat.
utan dig robin skulle jag inte vara mycket och jag hoppas att du vet att du är de bästa jag vet och att jag älskar dig högt över molnen.du är det finaste jag vet,det dyraste i världen och du är anledningen till att mitt hjärta fortsätter slå.du är allt jag kunnat drömma om och jag vill föralltid vara med dig.
jag älskar dig robin lignell,mer än ord kan beskriva♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0