somliga ljus brinner aldrig ut.

tänker på dig och fäller några tårar.
jag tänker på allt du missat,allt du missat som du borde vart här och delat med oss andra.
maddes dotter tuva som fyller 2 år om några dagar,andreas dotter agnes som blir 1,5 år om några dagar. du skulle vart så glad.jag ska döpa mig imorgon och du är inte där?
jag ska konfirmera mig den 19 maj och du kommer inte sitta i kyrkbänken.det känns fel,så riktigt jävla fel.men jag vet att du delar all lycka vi upplever med oss från himlen och jag vet att du kommer vara med imorgon när jag döper mig och även udner min konfirmation,jag kommer inte se dig..men jag kommer känna din närvaro,helt klart.
jag tänker på dig.ofattbart att det den 5 augusti gått 4 hela år utan dig.jag saknar dig♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

hjärtat.i love u

2012-05-10 @ 00:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0