de känns som kackerlackor äter upp mig inifrån.jag pallar inte mer.

usch fy och blä,jag vill spy på so och no så jävla hårt,jag kommer få så jävla mycket piss imorrn för att mina uppsatser inte är klara och de kommer gå åt helvete med alltihopa.dessutom gick de ju svindåligt på matteprovet så jag har det att göra om också.fanfanfan vad jag bara vill dränka mig själv i toaletten eller vart fan som helst.som grädde på moset kommer jag få stessa imorrn för att jag ska hinna vara funkis på mellanstadiets utedag,möte,klipptid,fotografering.och de bästa är att jag ska klippa mig i fagersta 1,5 timme innan fotograferingen.sen äter jag dessutom skitmedecin..hejdå bloggen.nu ska jag sova och drömma hemska mardrömmar om mina lärare som nästan sätter fingrarna i halsen på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0