cause nobody wants to be last one there.

ÄNTLIGEEEEEEEEEEEEEEEEN kan jag stryka ett streck över dendär förbaskade religionsuppsatsen.jag är så glad att jag är klar,och tack världens bästa adam för din hjälp,du är guld!
nu är det bara fysikuppsatsen och pluggningen till provet imorrn och matteprovet på fredag kvar..men det får faktiskt vänta för nu känner jag att jag har gjort mig förtjänt av lite godis som min mamma precis kom hem med!
bye bloggen,från en lycklig karin :D
jag förstår om ni har tröttnat på mina ursnygga webcambilder....annars kan jag ju lägga ut en bild på min lilltå med en blåsa på,bara för omväxlings skull.
jättefint..eller en sliten bild på mig som jag knäppte i spegeln igår.
eller ja,varför inte en bild på min skohög som min mamma tyckte jag skulle ta undan idag.
svar ja,jag har alla tio paren på mig samtidigt,dum fråga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0