SOMETIMES YOU NEED TO RUN AWAY,JUST TO SEE WHO WILL COME AFTER YOU.

hello lovers.var somsagt i falun fredag och lördag och kika på innebandy SM.
min systers lag kom 6:a och de är ju jävligt bra,även om man hade hoppats på ett guld även detta år.
idag har jag bara degat i sägen och njutit av siste dagen på lovet,imorrn börjar skolan och jag är inte så pepp faktiskt,men de brukar ju komma när man väl är där.snart är det ju lov igen!
på fredag hoppas jag att jag får åka till min älskade pojkvän,får flörta lite med mamma och pappa ;)
haha nej nu ska jag sova!
pussss!

har en lite ny design här på bloggen..och om ni inte kan se den så tryck på F5 så kommer den upp :-)

mina been :-O
och fråga mig inte vad jag har gjort,för jag vet inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0