jag har gått för långt,kan inte sluta gå.

idag har jag varit en väldigt duktig tjej,om ni frågar mig..
klockan 9 började jag min praktik på elsas,fick snygga kläder och allt va perfa!
det gick väldigt bra,förutom att jag SÅKLART lyckades krossa ett fat,dock är ju de sånt som händer så jag gjorde inte en sån stor grej av det.
jag har iallafall gjort 5 mackor,1 varm choklad,diskat och vikit 150 tårtkartonger.
jag längtar faktiskt tills imorgon då jag får gå dit igen och jag hatar att jag bara har praktik tre dagar istället för 5 :(
när jag kom hem så skrev jag klart min SO uppsats som skulle vart klar för en månad sen kanske,men nu är den iallafall färdig och iväg skickad.nu tänkte jag kolla på big brother och vila mig lite!
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0