hela världen är så underbar!!!

jag vet vad jag tycker är bland det roligaste i världen..att praoa på elsas.
idag har jag gjort mackor,diskat,stått i kassan,serverat,gjort marsipan harar osv..
jag tror det är något magiskt med det där gula huset på torget,allt blir roligt,allt som tidigare vart tråkigt.helt plötsligt var det till och med roligt att diska.jag mår bra nu,för jag vet att jag har en dag till där imorgon.även om jag önskar att jag hade hela veckan!
nu ska jag chilla,plugga och leva livet..åååh vad jag vill att det ska bli onsdag!

Kommentarer
Postat av: Julia Rehnberg

Vad kul att du tyckte att det var roligt!:) Du har varit så duktig dom här dagarna och det hälsade jag till Eva och hon höll med ! :)

kramar !

2012-03-14 @ 20:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0