dont cry,just say fuck you and smile!

man lär sig ganska snabbt hur livet är,hur dansen går och hur lätt det är att trampa snett.
man lär sig av sina misstag,även de små som egentligen knappt spelar någon roll.
jag vet vem jag är,men ibland tvekar jag.alla förändras,även dom runt om en.
folk kommer och folk går in och ut ur ens liv,man vet ganska snabbt vilka som är äkta och som man ska hålla hårt och vilka som är fake som inte betyder så mycket.man blir lurad,gång på gång och jag kommer bli lurad minst en gång till.det är bara att bita i det sura äpplet,knyta nävarna och ladda om på nytt.krafterna kommer ta slut,inte bara en eller två gånger.men man lär sig att aldrig ta något för givet,det kan vändas på en tiondels sekund.men man får acceptera även de som absolut är helt oacceptabelt.lev livet och ta vara på de alla små stunderna,man vet aldrig när nästa vändning kommer♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0