vissa saker är lätt att ta förgivet,speciellt människor man älskar.

idag älskade jag mitt jobb..solen sken hela dagen och jag hade jättesöta tanter som handlade av mig.
en tant med rullator,hon kanske var 75 år gammal.hon stod och prata med mig länge och om allt mellan himmel och jord.hon var lite skeptisk (läs med ett 7ljud) till jordgubbar då hon som liten åt en som var jättesur,men eftersom det var midsommar skulle hon köpa en liter iallafall.hon var äver upprörd över att taxin aldrig kom och hon var rädd att den frysta fisken hon hade i påsen skulle bli förstörd..haha i love my job♥
dessutom har jag och min syster slagit säljarrekord idag,48 flak med 15 på varje..dvs 720 liter jordgubbar.
det är inte illa :)
nu ska jag fortsätta med mitt städande av mitt rum som ser förskräckligt ut..puss på er!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0