jag älskar dig så,och vägrar kan inte förstå.

min dag i 4 bilder..
jag stack till skolan vid kvart över 9 för att skriva prov som gick dåligt.efter de gick jag och brudarna en promenad och vidare till vildanden där vi skulle käka med kulturprofilen.jag tog ett litet break i ätandet och gick till vårdcentralen för att ta andra dosen av livmoderhalscancersprutan..sedan vidare hem till mig och hämta en massa ombyte då vi hade fått för oss att vi skulle bada med kläder på.hehe de gjorde vi också :) sen stack vi hem till ann-sofie och duscha för att sen gå till kraftcentralen och städa undan lite grejer inför torsdagen.jag och sara gick hem till sara och sen hem till ann-sofie igen.nu ligger vi alla här hemma hos mig och taggar klassdag i fliken imorgon.hehe hejdå!

Kommentarer
Postat av: Julia Lemon

Bloggdesign? :) Klicka här: http://julialemon.nu/2012/june/bestall-bloggdesign-sa-gar-du-tillvaga.html



Hoppas du haft/får en bra tisdag!

2012-06-12 @ 15:03:16
URL: http://julialemon.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0