snodde listan av tova♥

VEM

Vem är i rummet med dig? jag,jag & jag.
Vem fick du senaste sms av? amanda.
Vem tänker du på nu? fredrik.

Vem pratade du senast i telefon med? gry.
Vems hus var du senast i? det jag bor i?
Vem önskar du var med dig nu? hemligt.
Vem är din favoritsläkting? jag har ingen favorit.

 

VAR

Var är din mobiltelefon? on my booobies.
Var handlar du mest? ica typ.
Var fick du tag på tröjan du har på dig? h&m
Var åkte du senast bil? hem.

 

VAD

Vad åt du senast? spaghetti och köttfärsås..
Vad drack du senast? loka.
Vad är det för färg på dina byxor? ljusa jeans.
Vad är den närmaste saken som är blå? mina sängkläder.
Vad har du på fötterna? strumpor.
Vad är din favorit färg? rött.
Vilken film såg du senast? nyckeln till frihet.
Vad hör du just nu? ser jag tjock ut i den här? - joakim & joel.

 

HAR DU NÅGONSIN

Sovit i någon annans säng? ja.
Hånglat på en bio? nej.
Hånglat i skogen? ja.
Tyckt att din kusin är het? ohja,de är ju släkt med mig.
Sovit naken? ja.
Kört över hastighetengränsen? haha nej.
Målat om ditt rum? ja.
Dansat framför en spegel? ja.
Fått hicka? ja.
Dumpat någon? ja.
Stulit pengar från en kompis? nej.
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? haha ja.
Varit i slagsmål? nej.

Smugit ur ditt hus? ja.
Haft känslor för någon som inte känt desamma? haha de tror jag nog.
Hånglat med en främling? ja.
Älskar eller saknar någon nu? ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0