jag är pojken i glasögon hon var kär i en gång.

aja,försker förstå mig på den nya designen och funktionerna på blogg.se..det går ganska bra och eftersom jag nu fattar hur man ska göra ett inlägg så kan jag berätta om gårdagen lite mer utförligt än vad jag hann göra igår.
fin skolavslutning,var kvar och kollade på niorna och sjöng med i kören,sedan fort hem och byta om för att sedan ut på byn igen och fika med flickorna och kolla på niornas vattenkrig.

efter att ha blivit lite blöt cyklade jag hem och böt annu en gång om för att träffa amanda och sen dra upp till kraftcentralen där vi sen spenderade resten av kvällen.GENERALERNA fick göra min avslutningskväll till den bästa någonsin då jag blev uppdragen på scenen osv ;) 




och kvällen avslutades med ett dopp i sjön efter allt dansande.tack till alla som var med och gjorde denna kväll grym! kyyyyysssssssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0