even if my heart should break,you´d be the best mistake i´d ever make.

som den big brother nörden jag är så vill jag bara säga grattis till Hanna J som kammade hem hela big brother 2012..riktigt värd vinnare måste jag säga,riktigt häftig kvinna!

ikväll har vi käkat pizza och myst framför tv:n med två finaler på raken,först mästarnas mästare och sedan bb..och jag tänker inte vara sämre än att säga grattis till jörgen jönsson som vann mästarnas mästare! :)
nu har jag precis duschat och läst igenom manuset så nu tar jag slagget och taggar musikalvecka!!
puss!
jag och min lilla pappa♥

Kommentarer
Postat av: tova

FÖRRESTEN, NÄR NI ANMÄLER ER TILL VECKANS BLOGG, LÄNKA INLÄGGET I ERAN BLOGG & SEN LÄNKA DET I KOMMENTAREN. annars får ni inte vara med typ:PP

2012-06-04 @ 23:14:41
URL: http://tovalofgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0