sagor för barnen som är som du.

jag är en tom människa,tom på ord,tom på känslor,tom på tankar,tom,bara tom.
jag klickar in på min blogg flera gånger om dagen,jag sitter och stirrar på en tom sida och vet inte vad jag ska skriva,vad jag vill skriva,vad jag borde skriva.
jag vet inte längre hur man bloggar,jag har liksom glömt bort.de senaste dagarna har mina läsare sjunkit ner till hälften mot vad de brukar vara,jag är inte förvånad,inte besviken,inte överraskad..jag är tom.
jag har inget intressant att skriva och ärligt talat vet jag inte varför jag sitter och ens försöker nu,jag får inte ut något av det.jag kommer tillbaka,när jag har samlat mig lite och jag får tillbaka mitt innehåll,då jag inte längre är tom,en tom människa.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0