"If I had to choose between you and sex,i would without hesitation choose the sex" hahahhahahaha dör

i lördags drog jag hem till amanda och va med några kompisar,vi hade väldigt roligt och trevligt :) träffade även gry på kvällen♥
igår var jag bara hemma och gjorde inte så mycket förens fram mot kvällen då jag cykla hem till bea och sedan vidare till min bror och vi kolla på tv och käka massa gott :)
imorse gick jag upp halv 9 för att jobba 9 timmar idag...imorgon är det sista dagen på mitt sommarjobb och min karriär som jordgubbsförsäljare..ska bli såååå skönt och ärligt talat är det enda jag kommer sakna att tjäna pengar ;)
haha.jag och mamma drar till rättvik på onsdag morgon,så kul!
nej nu ska jag fortsätta sova lite.puss :*

Kommentarer
Postat av: Bella Davis - MODELL BLOGG

hej fina du! vad gör du för kul? Kolla gärna in min nya Modell blogg i New York city & London, du får gärna länka min blogg. Kramar :)

2012-07-24 @ 15:58:29
URL: http://belladavis.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0