en tillllllll

Lovar du att vara ärlig?: absolut

Du heter: karin dömstedt

Smeknamn: olika

Låt som när du är ledsen sörjer till?: en massa olika

Beroende av: mobilen,musik,vännerna,mat

Vad tror folk om dig?: hur ska jag kunna veta de?

Stämmer det?:

Vad får du oftast komplimanger för?: mina ögon typ

Vad säger du för att imponera på någon?: de är jag som är batman

Hur imponerar man på dig?: är sig själv

Brukar du skratta för dig själv?: varje dag

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: <4

Var bor du?: norberg

Trivs du där?: oftast

Äger du några converse: ja

Sprit, cider, vin eller öl: öl hahaha

Brukar du bli för full: varje dag typ

Vad har du för mobil operatör: telia

Är du allergisk mot något: mjölk

Har du haft sex idag: nejjjeeee

Hur svarar du i mobilen: hallå? eller typ ah de är karin

Vem ringde du senast?: a

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: en massa saker

Antal timmar sömn inatt: vetinte

Sov du ensam: nej

Brukar du komma i tid: ja

När mår du bra: när jag är med de jag älskar

När blev du fotad senast: idag

Hur känner du dig nu: tom hahah,vetinte

Vanligaste färg på dina kläder: grå och svart kanske?

Vad tycker du om fötter: fina

Vad saknar du: en himla massa

Hade du en bra kväll igår: ja

Favorit dryck på morgonen: kaffe typ

Rakar du benen: ah

När brukar du oftast gå och lägga dig: olika,men kanske 12?

Är du blyg?: nej typ inte

Sysslar du med någon idrott: nej inte längre

Vill du hellre ha mail än brev: nej brev är finare

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: ibland

Har du spytt offentligt: beror på vad offentligt är?

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: knulla och kissa stående

Är du nöjd med ditt liv: ja

Är du bortskämd: beror på vem man jämnför med

Vad gör du i morgon: sover och jobbar

Vad är det värsta du vet?: falska människor

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?: olika,200 kanske,beror ju på vad jag gör

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: anton hysén

Vad längtar du till?: att min kamera ska komma

Har du bra vänner och äkta vänskap?: ja,världens bästa

Vad använder du för shampoo?: hahaah vetinte,noll koll

Vad är det finaste du fått?: mina vänner

En speciell dag du minns: 5 augusti 2008

Hur gammal är du: 15

Tycker du om någon just nu: kanske

Du samlar på: minnen

Gröna eller röda äppeln: gröna hehe

Vem ringer du när du är arg/ledsen: gry typ

Gillar du golf: haha meningslöst

Vilken tid gick du upp idag: 2 kanske

Har du sovit i din egna säng inatt: nej

Har du strumpor på dig nu: ja

Är det okej att gråta: ja absolut

När grät du senast: vetinte

Vad skulle du göra om du vann en miljon: vetinte

Bär du glasögon eller linser: nej

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: nej

När går du upp ur sängen en helgmorgon: olika,så sent som möjligt

Har du piercing: öronen om de räknas

Vill du gifta dig: ja

Vill du ha barn: ja

Solar du ofta: nej typ aldrig

Är du bra på att laga mat: haha,jag kan koka nudlar

Är du flygrädd: nej,dör man så dör man

Hur vig är du: kan ju resa mig ur sängen iallafall

Är du musikalisk?: lite kanske

Vad dricker du helst när du är törstig: vatten

Vilken är din favoritglass: twister

Tror du på ett liv efter döden: kanske

Tycker du om sushi: njaee

Vad äter du helst när du ser på film: godis fan

Bor dina föräldrar tillsammans: ja

Har du tandläkarskräck: nej

Är du morgon- eller kvällsmänniska: kväll

Vilken ögonfärg har du?: blå tror jag

Har du någon gång gråtit dej till sömns: ja

Biter du på naglarna: jaaaaaaaa

Har du skrivkramp nu: nej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0