Dag 3 - 10 sanningar om dig själv

1.jag hatar ormar och sprutor och får nästintill panik när jag ens hör talas om detta.
2.jag älskar killar med röda kallingar och jag tycker det är sjukt sexigt med killar i onepiece
3.jag blir glad av japp och munkar.
4.jag har namn på min dator och mobil.
5.jag avgudar färgen röd.
6.jag skulle inte vara något utan mina vänner/familj.
7.när jag blir stor vill jag jobba som skådespelare och bo i göteborg.
8.gröna pringles och cola är en drog.
9.ibland kan jag tycka att kärleken är ett stort fiasko och ett jävla påhitt.
10.jag hatar folk som ser på andra som om dom själva vore helt felfria.blo

Kommentarer
Postat av: Johanna

waaaaaah du är så fin karin <3 <3 och jag är också rädd för ormar och sprutor hehhee

2012-07-01 @ 19:45:03
URL: http://jahannis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0